II. KOLO SOUTĚŽE - Fond na nákup vodních ploch, aneb Středočeští rybáři sobě!
publikováno: 27.02.2020
V roce 2018 delegáti na středočeské územní konferenci odsouhlasili založení Fondu na nákup vodních ploch. Středočeský územní svaz do fondu přispívá ročně částkou přesahující cca 1,7 mil. Kč.
Další finanční prostředky vkládají do fondu místní organizace, ale i řadoví členové SÚS. Fond na nákup vodních ploch má za sebou první dva roky existence a pomalu se vkrádá do paměti středočeských rybářů. Všichni si začínají uvědomovat, že vlastnictví vod je tou nejlepší možnou volbou, kam získané finance investovat. Přímo ukázkovým příkladem je pískovna Písková Lhota, která středočeským, ale i ostatním rybářům slouží od května roku 2020.
Abychom Fond na nákup vodních ploch podpořili co nejvíce, přicházíme s II. kolem roční soutěže. Pokud se každý středočeský rybář zapojí do soutěže, nejen že pomůže dobré věci, ale může vyhrát jednu z pěti cen.
Jak se zapojit do soutěže?
Na transparentní účet s názvem ČRS SÚS – FOND NA NÁKUP RYBÁŘSKÝCH REVÍRŮ zaslat finanční příspěvek v minimální výši 100 Kč a do zprávy pro příjemce uvést jméno, příjmení a kontakt (e-mail nebo telefon). Číslo účtu je: 115-8444200237/0100.
Jak zjistím, že jsem registrován v soutěži?
Na webových stránkách Středočeského územního svazu je na úvodní straně informace o soutěži s odkazem na transparentní účet. Stačí kliknout na „Zobrazit detail účtu“ a zkontrolovat si, zda příspěvek byl na účet připsán.
V jakém termínu soutěž probíhá?
Soutěž probíhá v termínu 1. 1. 2021 – 30. 11. 2021
Kdy se dozvím, zda jsem vyhrál?
Na prosincovém zasedání výboru Středočeského územního svazu bude vylosováno 5 výherců a obratem budou zveřejněni na webových stránkách a na facebookovém profilu Středočeského územního svazu.
Co mohu vyhrát?
1. - 3. cena: Středočeská územní roční mimopstruhová povolenka
4. - 5. cena: Poukázka na odběr zboží v hodnotě 1 000 Kč v Rybářském Centru Rudná
Věříme, že se do soutěže zapojí ještě více středočeských rybářů, než tomu bylo v I. kole. V této soutěži platí dvojnásob, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
PETRŮV ZDAR!
Martin Chmelík, marketing a PR SÚS
Fotogalerie